lunes, 30 de marzo de 2009

Lunes, 30 de Marzo

Sesenta minutos de bicicleta estática por la mañana y quince kilómetros corriendo bajo la lluvia por la tarde a buen ritmo, empapado de agua hasta las orejas, sintiéndome muy bien, recuperando sensaciones, olvidándome de estos últimos cuatro días en los que había perdido la motivación y las ganas de correr, pensando que si la Mitja marató de la Calçotada hubiera sido hoy o mañana seguro que habría estado sobre mi tiempo de costumbre. Nunca se sabe.

2 comentarios:

  1. Manel... Celebro que avui ja t'hagis trobat millor i estiguis recuperant les bones sensacions al córrer. Tu mateix ho has dit.. lo del diumenge és només una fet puntual, una conseqüència d'uns moments baixos que a tots ens poden afectar, jo mateix, sense anar més lluny he passat per aquestes circumstàncies, i sé que és molt dur... Però amb determinació i confiança en les propies possibilitats un torna a recuperar-se i torna a gaudir d'allò que més li motiva i tu ja has vist que deseguida t'estas posant les piles... Així que endavant....!! La propera mitja a fer 1:34... Tots dos...!!!

    ResponderEliminar
  2. Encara que segur que no et serveix de gaire consol, jo també estic pasant per uns moments en els que no tinc mases bones sensacions corrents, ni estic gents content amb les series que faig. Crec que la meva ment tampoc està al nivell desitjat per que les cames vagin al 100%.

    Paciencia...

    Arreveure.

    ResponderEliminar